Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current Issue
Numbers
Editorial policy
Rejection rate
Peer review process
Ethics and declaration of negligence of the publication
Authorship and copyright criteria for the article
Digital preservation policy
Open access
Evaluation criteria
Licenses
Open access
Creative Commons Licenses
Contact
Editorial board
Register
Submit/editorial criteria
Log in
Search
Register
Log in
Home
/
Archives
/
Vol. 3 No. 3 (2011)
Vol. 3 No. 3 (2011)
Published:
2018-09-13
Articles
¿CÓMO CONTRIBUIR AL DESARROLLO DEL PENSAMIENTO GEOMÉTRICO DEL ALUMNO DEL NIVEL MEDIO BÁSICO?
HOW TO CONTRIBUTE TO THE DEVELOPMENT OF GEOMETRIC THOUGHT OF THE LEARNER IN JUNIOR HIGH
Juan José Fonseca Pérez, Michel Enrique Gamboa Grau
1-7
PDF (Español (España))
FUNDAMENTOS PSICOLÓGICOS Y PEDAGÓGICOS PARA LA IMPLEMENTACIÓN DE UNA PROPUESTA METODOLÓGICA CON VISTAS A FOMENTAR LA EDUCACIÓN JURÍDICA AMBIENTAL DE LOS ESTUDIANTES EN LA SECUNDARIA BÁSICA
PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL SUPPORT FOR IMPLEMENTING A METHODOLOGICAL PROPOSAL IN ORDER TO FOSTER THE JURIDICAL ENVIRONMENTAL EDUCATION IN STUDENTS FORM JUNIOR HIGH
Juana López Toranzo, Marianela Parra Aguilera, Odelia Iglesias Carralero
8-15
PDF (Español (España))
PRONTUARIO PARA FIJAR CONOCIMIENTOS ORTOGRÁFICOS
PRONTUARY FOR FIXING SPELLING KNOWLEDGE
Adria Guevara González
16-20
PDF (Español (España))
UN MODELO METODOLÓGICO PARA ALCANZAR LOS NUEVOS RETOS DE APRENDIZAJE EN LAS AULAS MULTÍGRADOS
A METHODOLOGICAL MODEL FOR REACHING THE NEW CHALLENGES OF LEARNING AT MULTI-GRADE CLASSROOMS
Adis Martí Rivero, Isabel Alfonso Cruz, Ángel Pérez Moreno
21-29
PDF (Español (España))
LA SUPERACIÓN DE POSGRADO: UN PROCESO LEGAL
POSTGRADUATE UPGRADING: A LEGAL PROCESS
Margarita Ceballo Rosales
30-44
PDF (Español (España))
REFLEXIONES SOBRE LOS ENFOQUES DIDÁCTICOS DE LA COMPRENSIÓN LECTORA
REFLEXIONS ABOUT DIDACTIC APPROACHES OF READING COMPREHENSION
Miriam Velázquez Tejeda
45-53
PDF (Español (España))
LA HABILIDAD PRONUNCIACIÓN EN LOS ESTUDIANTES DE PRIMER AÑO DE LENGUA INGLESA
THE PRONOUNCING SKILL IN THE STUDENTS OF FIRST YEAR
Misdel Yorca Nieves, Geovel Gómez Remedio
54-64
PDF (Español (España))
A PROPÓSITO DE LA ORIENTACIÓN
EDUCACIONAL EDUCATION GUIDANCE
José Heriberto Aparicio Venegas, Yannet Peña Ramírez, Damaris Rodríguez
65-73
PDF (Español (España))
Developed By
Open Journal Systems
Language
Español (España)
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians