Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current Issue
Numbers
Editorial policy
Rejection rate
Peer review process
Ethics and declaration of negligence of the publication
Authorship and copyright criteria for the article
Digital preservation policy
Open access
Evaluation criteria
Licenses
Open access
Creative Commons Licenses
Contact
Editorial board
Register
Submit/editorial criteria
Log in
Search
Register
Log in
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 1 (2012)
Vol. 4 No. 1 (2012)
Published:
2018-09-12
Articles
EL DIAGNÓSTICO INTEGRAL Y LA ATENCIÓN A LAS DIFERENCIAS INIDVIDUALES
THE INTEGRAL DIAGNOSIS AND THE ATTENTION TO THE INDIVIDUALITIES
Adys Yadira Remón Amarelle
1-9
PDF (Español (España))
FOLLETO PARA EXPERIMENTAR CIRCUITOS TRIFÁSICOS MEDIANTE EL SIMULADOR ELECTRONICS WORKBENCH
PAMPHLET TO EXPERIENCE TRIFASIC CIRCUITS BY MEANS OF THE PRETENDER ELECTRONICS WORKBENCH
Yordan Jorge Páez Martínez
10-20
PDF (Español (España))
SOFTWARE EDUCATIVO “APRENDE A MULTIPLICAR”
EDUCATIONAL SOFTWARE “LEARNING HOW TO MULTIPLY”
Maribel Pozo Reyes, Ivis Villavicencio Estepa
21-28
PDF (Español (España))
UN ACERCAMIENTO A LA FORMACIÓN DEL VALOR MORAL AMOR AL DEPORTE EN ADOLESCENTES DE LA COMUNIDAD
APPROACHING THE LOVE TO SPORT AS A MORAL VALUE IN ADOLESCENTENTS FROM THE COMMUNITY
Julio Gutiérrez Cruz, Agustín Neuland Estrada
29-34
PDF (Español (España))
LA COMPRENSIÓN DE TEXTOS EN DISTINTOS ESTILOS FUNCIONALES
THE COMPREHENSIÓN OF TEXT IN DEFFERENT FUNCTIONAL STYLES
Elena Morgunova
35-42
PDF (Español (España))
CONSIDERACIONES TEÓRICAS SOBRE LA INDEPENDENCIA COGNOSCITIVA EN EL APRENDIZAJE DEL IDIOMA INGLÉS EN EL PREUNIVERSITARIO
THEORETICAL CONSIDERATIONS OF COGNITIVE INDEPENDENCE IN THE LEARNING PROCESS OF THE ENGLISH LANGUAGE AT SENIOR HIGH SCHOOL
Esteban Carballo Nápoles, Yodalmis Leyva Arias
43-48
PDF (Español (España))
LA ORTOGRAFÍA, UN ELEMENTO INDISPENSABLE PARA EL TRATAMIENTO DE LA NUMERACIÓN EN LA EDUCACIÓN PRIMARIA
SPELLING, AN INDISPENSABLE ELEMENT FOR THE TREATMENT OF NUMBERING IN PRIMARY SCHOOL
Luis Ángel Álvarez Ramírez, Hipólito Santos Loo
49-59
PDF (Español (España))
EL DESARROLLO DE HABILIDADES PARA EL TRABAJO CON MAGNITUDES DESDE LA CONCEPCIÓN VIGOTSKIANA
THE DEVELOPMENT OF SKILLS FOR WORKING WITH MAGNITUDES FROM A VYGOTSKY´S CONCEPTION
Rosa María Fernández Chelala, Niliam Díaz Carbonell
60-66
PDF (Español (España))
THE QUALITY OF THE READING PROCESS: THE GENERALIZED ABILITY TO READ
Ernan Santiesteban Naranjo, Niurka Góngora Mena
67-73
PDF (Español (España))
Developed By
Open Journal Systems
Language
Español (España)
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians