Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current Issue
Numbers
Editorial policy
Rejection rate
Peer review process
Ethics and declaration of negligence of the publication
Authorship and copyright criteria for the article
Digital preservation policy
Open access
Evaluation criteria
Licenses
Open access
Creative Commons Licenses
Contact
Editorial board
Register
Submit/editorial criteria
Log in
Search
Register
Log in
Home
/
Archives
/
Vol. 3 No. 2 (2011)
Vol. 3 No. 2 (2011)
Published:
2018-09-13
Articles
ACERCAMIENTO A LA TUTORÍA EN LA FORMACIÓN INICIAL DE ESTUDIANTES EN LA SEDE CENTRAL DE LA UNIVERSIDAD PEDAGÓGICA
APPROXIMATION TO MENTORING STUDENTS IN THEIR INITIAL FORMATION IN THE PEDAGOGICAL SCIENCES UNIVERSITY
Islaura Tejeda Arencibia
1-17
PDF (Español (España))
AUTOEVALUACIÓN Y ACREDITACIÓN DEL POSTGRADO: PREMISAS DE UN ENFOQUE PROSPECTIVO
SELFEVALUATION AND CREDITING THE POSTGRADUATE: PREMISES OF A PROSPECTIVE APPROACH
Danilo Arquímedes Quiñones Reyna
18-31
PDF (Español (España))
BREVE HISTORIA DE LA SUPERACIÓN PROFESIONAL POSTGRADUADA EN LA UNIVERSIDAD DE CIENCIAS PEDAGÓGICAS “PEPITO TEY”, LAS TUNAS
A BRIEF HISTORY ABOUT THE PROFESIONAL UPGRADING IN PEPITO TEY UNIVERSITY OF PEDAGOGICAL SCIENCES
Eduardo Garcés Fernández, María Antonia Ochoa Brito
32-38
PDF (Español (España))
EL ARTÍCULO CIENTÍFICO EN LA FORMACIÓN DE POSGRADO DEL PROFESIONAL DE LA EDUCACIÓN SUPERIOR
THE SCIENTIFIC ARTICLE IN THE FORMATION OF POSTGRADUATE IN THE PROFESSIONAL OF HIGHER EDUCATION
Roberto Fernando Valledor Estevill, Margarita Ceballo Rosales
39-52
PDF (Español (España))
LA EDUCACIÓN PARA LA SALUD DESDE EL PROCESO DOCENTE EDUCATIVO DE LA METODOLOGÍA DE LA ENSEÑANZA DE LAS LENGUAS EXTRANJERAS
EDUCATION FOR HEALTH IN THE TEACHING LEARNING PROCESS OF THE METHODOLOGY FOR LANGUAGE TEACHING
María de la Caridad Smith Batson, Mirtha Vázquez Espinosa
53-65
PDF (Español (España))
LA TEORÍA DE LAS INTELIGENCIAS MÚLTIPLES: TÉCNICAS PARA SU DIAGNÓSTICO Y RELEVANCIA EN LA FORMACIÓN DE PROFESIONALES DE LENGUAS EXTRANJERAS
THE MULTIPLE INTELLIGENCES THEORY: TECHNICS FOR ITS DIAGNOSIS AND RELEVANCE IN THE FORMATION OF PROFESSIONAL OF FOREIGN LANGUAGES
Islaura Tejeda Arencibia, Vilma V. Borrero Ochoa
66-80
PDF (Español (España))
REGLAS PARA LA DIVISIÓN DE PALABRAS EN SÍLABAS EN LA ENSEÑANZA DE LA LENGUA INGLESA
RULES FOR THE DIVISIÓN OF WORDS INTO SYLLABLES IN THE TEACHING OF THE ENGLISH LANGUAGE
Ana María Springer Steele, Jorge Luis Hawthorne Johnson
81-86
PDF (Español (España))
EL DESARROLLO DE LA MAESTRÍA EN CIENCIAS DE LA EDUCACIÓN DE AMPLIO ACCESO EN LAS TUNAS. UNA VARIABLE DE LA CALIDAD
THE DEVELOPMENT OF THE PROGRAM OF MASTER IN EDUCATIONAL SCIENCES OF OPEN ACCESS IN LAS TUNAS. A VARIABLE OF QUALITY
Raúl Addine Fernández
87-97
PDF (Español (España))
Developed By
Open Journal Systems
Language
Español (España)
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians